Top Fashion Bar
Kúpiť predplatné Search
Kúpiť predplatné

Módne ikony / 22. november 2011

Lavazza - Eugenio Recuenco

Eugenio Recuenco, ktorý sa narodil v roku 1968 v Madride, doteraz pracoval nielen pre španielske a medzinárodné časopisy ako sú Vanity Fair, Vogue, Madame Figaro, Wad, Spoon, Planet, Stern, View, Vanidad a GQ, ale podieľal sa aj na reklamných kampaniach značiek Boucheron, Diesel, Custo a Loewe. Vyhral cenu ABC National Photography Award a vystavoval v takých múzeách ako Museo Nacional Centro de Arte Reina Sofía v Madride, Barcelona Arte Contemporáneo v CCCB v Barcelone a Circuit 8 (Umenie a móda) v Barcelone.

Lavazza - Eugenio Recuenco

22. 11. 2011

eugenio_recuenco-267x400Eugenio Recuenco, ktorý sa narodil v roku 1968 v Madride, doteraz pracoval nielen pre španielske a medzinárodné časopisy ako sú Vanity Fair, Vogue, Madame Figaro, Wad, Spoon, Planet, Stern, View, Vanidad a GQ, ale podieľal sa aj na reklamných kampaniach značiek Boucheron, Diesel, Custo a Loewe. Vyhral cenu ABC National Photography Award a vystavoval v takých múzeách ako Museo Nacional Centro de Arte Reina Sofía v Madride, Barcelona Arte Contemporáneo v CCCB v Barcelone a Circuit 8 (Umenie a móda) v Barcelone. V roku 2005 bola jeho fotografia pre Playstation ocenená Zlatým levom v Cannes. Medzi jeho posledné projekty patria: PhotoEspaña na Naarden Fotofestivale v Holandsku, Art Toronto 2007, exhibícia v parížskej galérii Bertin-Toublanc, FotoFestival v Miami a Matarte es Matarme, základ Calendar Fashion Show 2009. Natočil aj hudobné klipy, napríklad Pretendo Hablarte. Na Medzinárodnom filmovom týždni v Mexiku obsadil prvé miesto, na Graphics dostal Zlatú cenu a Bronzovú cenu mu udelili v roku 2009 za exteriérovú kampaň pre Playstation na Sol Festivale. V roku 2009 bol tiež zodpovedný za scénografiu a umelecké prevedenie opery The Huguenots vo Fisher Center na Bard College v New Yorku.

Viac o tomto umelcovi sa dočítate na stránke www.eugeniorecuenco.com 

    6677

    Súvisiace články