Top Fashion Bar
Kúpiť predplatné Search
Kúpiť predplatné

Módne ikony / 3. november 2016

Caroline Lebar: Karl Lagerfeld je kreatívny génius

Pri príležitosti otvorenia obchodu KARL LAGERFELD sme mali možnosť krátko vyspovedať jeho úzku a dlhoročnú spolupracovníčku, ktorá vedie jeho komunikačné oddelenie. Jej meno je Caroline Lebar a okrem iného nám prezradila aj to, aký je Karl v skutočnosti.

Caroline Lebar: Karl Lagerfeld je kreatívny génius

Pri príležitosti otvorenia obchodu KARL LAGERFELD sme mali možnosť krátko vyspovedať jeho úzku a dlhoročnú spolupracovníčku, ktorá vedie jeho komunikačné oddelenie. Jej meno je Caroline Lebar a okrem iného nám prezradila aj to, aký je Karl v skutočnosti.

Caroline je súčasťou Karlovho tímu už viac ako 30 rokov. Zaujímalo nás teda, čo ju tak dlho udržalo v spoločnosti. Odpoveď však bola jednoduchšia ako sa dalo čakať: „Karl,“ hovorí s úsmevom Caroline.

 

carolineAké je to teda pracovať v tíme Karla Lagerfelda? Aký je on sám?
C: Je veľmi milý a verný. Ľuďom, ktorými je obklopený bezvýhradne dôveruje, vďaka čomu získavate na sebavedomí. Veľmi ich podporuje a povzbudzuje. Na druhej strane je však veľmi kreatívny. Každý deň hľadá niečo nové, inovuje. Je otvorený rôznym možnostiam. Je skutočný kreatívny génius.

Čo máte najradšej na samotnej značke?
C: Páči sa mi jej irónia, humor, hravosť v spojení s vysokou kvalitou. Len veľmi málo značiek dokážu spojiť práve tieto veľmi dôležité elementy. Je plná základných farieb akými sú biela a čierna, no nebojí sa experimentovať s farebnosťou najmä pri detailoch. Navyše značka je odrazom osoby, ktorá ju tvorí. A pokiaľ vás táto osoba inšpiruje, je len prirodzené, že sa vám budú páčiť aj jej dizajny.

Ktoré sú vaše najobľúbenejšie kúsky z aktuálnej kolekcie?
C: Tie, ktoré mám práve na sebe. Dlhý čierny kabát a všetky monochromatické kúsky, ktoré sú doplnené o zipsové detaily. Z niektorých modelov mám doma dokonca viacero kúskov. Takisto sa mi páčia všetky dizajny, ktorých témou je Karlova napodobenina. Sú veselé a ironické.

Ako by ste opísali typickú zákazníčku značky KARL LAGERFELD?
C: Nie je to jeden konkrétny typ. Je to každý od 9-ročného dievčatka, ktoré sme mohli vidieť aj dnes večer, ktoré túži pracovať v móde a to práve kvôli Karlovi, alebo pokojne aj podnikateľka či manažérka. Značka je dostatočne všestranná, aby si v nej každý našiel niečo svoje. Myslím, že značka a dizajnér za ňou priťahujú rovnako zmýšľajúcich ľudí, ktorí zdieľajú rovnaký štýl. Preto veľmi nezáleží na veku, krajine či zamestnaní. Dôležité je, aby boli odhodlaní miešať štýly a aby sa cítili mladí duchom.

Ak by ste mohli dať ženám vo všeobecnosti iba jednu radu, ako by znela?
C: Kupujte Karla! A nebojte sa mixovať, miešať štýly a experimentovať. Prineste do každého dňa niečo nové.

Ako to vyzeralo na slávnostnom otvorení predajne v Auparku sa môžete pozrieť tu.

Foto: archív značky

    2083

    Súvisiace články