1. MÓDNA SEBAANALÝZA
V úvode celého procesu je dôležitá takzvaná módna sebaanalýza, kde si klient uvedomí, k čomu prirodzene inklinuje, aký módny smer mu je blízky a hlavne čo zodpovedá jeho životnému štýlu. Následne sa prepracujeme k tomu, ako by chcel vyzerať a pôsobiť na základe toho, čoho ho inšpiruje. Komunikácia so stylistom je veľmi nápomocná pri určení typológie.
2. DEFINÍCIA ŠTÝLU
Druhým krokom je jasná definícia signature štýlu, ktorý chceme vytvoriť. Je nutné vybrať kľúčové elementy, ktoré vytvoria jeho osobitý charakter. U niekoho stačí akcent na doplnky, inde volíme celé outfity.
pripravil Milosh Harajda
foto: Instagram
Viac sa dočítate v najnovšom čísle magazínu Top Fashion, kde nájdete aj odporúčania módnej stylistky Zuzany Kanisovej!