Top Fashion Bar
Kúpiť predplatné Search
Kúpiť predplatné

Módne ikony / 23. január 2013

H&M privíta jar eko kampaňou s Vanessou Paradis

Francúzska herečka a speváčka Vanessa Paradis prepožičala svoju tvár projektu Conscious, ktorým značka H&M nabáda svojich zákazníkov k zodpovednejšiemu nakupovaniu. Cieľom kampane je ponúknuť zákazníkom oblečenie, ktoré je trendové a zároveň ekologické.Obľúbený reťazec nadväzuje na svoj sľub podporovať udržateľnú módu a ukázať tak, že štýlové oblečenie sa môže vyrábať z materiálov priateľských k životnému prostrediu.

H&M privíta jar eko kampaňou s Vanessou Paradis

22.1.2013

Francúzska herečka a speváčka Vanessa Paradis prepožičala svoju tvár projektu Conscious, ktorým značka H&M nabáda svojich zákazníkov k zodpovednejšiemu nakupovaniu. Cieľom kampane je ponúknuť zákazníkom oblečenie, ktoré je trendové a zároveň ekologické.

HM_Paradis_01


HM_Paradis_02Obľúbený reťazec nadväzuje na svoj sľub podporovať udržateľnú módu a ukázať tak, že štýlové oblečenie sa môže vyrábať z materiálov priateľských k životnému prostrediu. V pripravovanej kampani Vanessa predstaví niekoľko módnych kúskov a doplnkov z línie Conscious, napríklad žlté letné šaty s volánmi alebo športovú vyšívanú bundičku skombinovanú s úzkymi nohavicami s botanickými potlačami. Kolekcia je plná letného optimizmu, nesie prvky bežného či športového oblečenia aj romantického štýlu, napríklad v podobe ľahkých dlhých šiat. Všetky kusy odevov sú pritom vyrobené z udržateľných materiálov, akými sú organická bavlna, recyklovaný polyester či takzvaný tencel (biologicky rozložiteľný materiál vyrobený z celulózovej buničiny). Celá kolekcia bude dostupná vo predajniach H&M po celom svete, ako aj online, a to od konca marca. Okrem ženského oblečenia zahŕňa aj pánsku a detskú módu.

{youtube}futi8gcU79w{/youtube}

HM_Paradis_03"Páči sa mi byť súčasťou projektov, akým je Conscious, pretože sa sama snažím nakupovať uvedomelo. Veľkú časť môjho šatníka tvorí vintage móda, s ktorou je ekologické správanie jednoduchšie. Milujem tento štýl, nakupovanie starších vecí a ich opätovné využívanie," vysvetľuje Vanessa Paradis. Súčasne s kampaňou odštartuje H&M vo svojich vybraných predajniach aj špeciálnu zbierku. Akcia umožní zákazníkom získať voucher, ak do obchodu prinesú použité oblečenie akejkoľvek značky. Každý nakupujúci môže denne získať jeden voucher za maximálne dve tašky starých vecí. Značka je vôbec prvou, ktorá iniciuje zbierku starých odevov v takomto rozmere. Akcia má zabrániť tomu, aby oblečenie končilo na skládkach.

Ukážka oblečenia z línie Conscious



pripravila: Anna Salvová
foto: H&M


 

    3699

    Súvisiace články