I keď sa Dominika môže pýšiť titulom z hudobného konzervatória, nechala sa nakoniec zlákať úplne iným smerom. Spolu s otcom budujú kozmetickú značku MALINNA°, ktorá má už teraz svojich skalných priaznivcov. Kozmetika, ktorá vyniká nekonvenčným princípom a produktmi, je zatiaľ v našich zemepisných súradniciach jediná svojho druhu. A možno i preto sa teší takej veľkej popularite.

 

dd

 

Čo bolo pre teba tým rozhodujúcim impulzom, ktorý ťa nakoniec presvedčil, aby si založila vlastnú kozmetickú značku?

Bolo ich niekoľko. Jedným bolo, že som si uvedomovala unikátnosť našich produktov, ktorú som zažívala na vlastnej koži a aj na skvelých reakciách ľudí, ktorí ju používali. Druhým bolo, že sa mi nepáčil spôsob, akým boli produkty prezentované značkami, ktorým ich vtedy otec dodával. Mojím cieľom bolo, aby sa informácie komunikovali priamo a autenticky a aby všetko súvisiace so značkou bolo minimálne v takej kvalite ako produkty samotné.

 

Ako dlho trval celý proces od myšlienky po realizáciu a predaj?

Od môjho rozhodnutia asi rok a pol. Od myšlienky o dosť dlhšie.

 

9V2A9291Na trhu je dnes veľa prírodných kozmetických produktov. V čom sa však MALINNA° výrobky líšia od ostatných?

MALINNA° je značka, ktorá si sama produkty vyrába, formuly sú unikátne, vyvinuté niekoľkoročným stále pretrvávajúcim výskumom. Naše produkty sú výnimočné v spracovaní. Dokážeme z olejov vyťažiť v násobkoch viac účinných a výživných látok, než je bežne známe. A navyše väčšina prípravkov sa dá upraviť tak, že by sa dali priamo použiť ako infúzia, teda by nemuseli prejsť cez tráviaci trakt. Produkty určené na konzumáciu môžeme skutočne označiť za superpotraviny.

 

Plánujete ponuku sortimentov rozšíriť?

Plánujeme. Momentálne sú v príprave šampóny na denné použitie, ďalej chystáme spraviť MALINNA° elixír v ďalších zloženiach na rôzne zameranie a tiež doplnkové produkty, ako sú pena na odličovanie a hygienický sprej.

 

Sú vaše výrobky určené pre všetky typy pleti, pre obe pohlavia a vekové kategórie?

Na organizmus sa pozeráme trochu inak, určite sú rozdiely medzi ženským a mužským organizmom, no my sa zameriavame na jeho základnú stavebnú jednotku: bunku. Snažíme sa s našimi produktmi pomáhať organizmu, aby sa rýchlejšie regeneroval, bol odolnejší, rýchlo sa zbavoval toxínov a nahromadených odpadov a dostal dostatok živín a látok potrebných na jeho vyvážené fungovanie. Starnutie vnímame skôr ako chorobu buniek než ako prirodzený proces. Naše produkty majú za cieľ prevenciu postupnej bunkovej degenerácie a posilnenie imunity pred infekciami.

 

Ktorý z produktov ty osobne považuješ za top? V čom sú jeho výnimočné vlastnosti?

Ťažko povedať, čo by som vybrala, keďže produkty majú rovnaký cieľ, len sú podávané buď cez kožu, alebo cez tráviaci trakt. Najúspešnejší produkt je zatiaľ Elixir Mint na pitie, no mám pocit, že ešte stále sme si všeobecne málo vedomí schopnosti kože absorbovať látky do organizmu. Práve na túto jej schopnosť sú zamerané naše ostatné produkty.

 

3 každodenné must-have

CHISTEE cleaner – milujem poriadok a čistotu a tento cleaner je taký účinný a zároveň neškodný pre zdravie, že by sa dal aj jesť.

Mestský bicykel – urýchľuje mi presun po meste.

iPhone – bohužiaľ, ale je to tak. Je to moja prenosná mikrokancelária.

1morgan3Bicykel Morgan ChisteeCHISTEE cleaner

 

 

Dominika a jej cesta

Rodáčka z Banskej Bystrice považuje za jedno z najkrajších životných období to, keď žila na samote v lese. I keď vyštudovala operný spev na konzervatóriu v Bratislave, rozhodla sa pre dráhu v beauty priemysle. Spolu so svojím ocinom vytvárajú prírodnú kozmetiku, ktorej prioritou je nielen to, aby sa ľudia cítili krásne, ale i zdravo. Za najväčšiu inšpiráciu v živote považuje práve svoju rodinu, ľudí, ktorí ju obklopujú a tiež MALINNA° team. Spolu s otcom si uvedomujú, že sú len na začiatku výskumu a možnosti sú nekonečné. A čo by chceli na značke zdokonaliť? Najmä jej obaly. Obaja túžia po tom, aby boli biodegradovateľné. Potom bude Dominika už vraj úplne spokojná.

Najnovšie zo sekcie móda



Trendy móda | 19.júl 2019

Birkenstock x Il Pellicano: Kolaborácia ...

Topánky zančky Birkenstock si našli vďaka street-wearovému trendu obrovské publikum a dnes už nie je vôbec zvláštne, keď sa objavia...


Trendy móda | 18.júl 2019

Phillip Lim pripravil kolekciu v spolupr...

AirBnB sa snaží ovládnuť nielen cestovateľský svet, ale aj svet módy. Aspoň tak sa zdá po novinkách, ktoré oznámili pred...


Trendy móda | 18.júl 2019

Značka Loewe pripravila letnú kolaboráci...

Madridská značka Loewe sa spojila už po tretí krát so značkou Paula’s Ibiza, aby spoločne vytvorili must-have letnú kolaboráciu. Dominuje...


Trendy móda | 18.júl 2019

Plavkové trendy podľa Francúzok

Francúzky a ich štýl sú nekonečnou studnicou inšpirácie. S príchodom leta nás už dokázala presvedčiť o tom, že kvetinové šaty jednoducho musíme mať...

banner.300x600 miluska

banner.300x600 miluska

summer01

 tlacitko kupit2

Naše tipy

Aké sú benefity vitamínu K?

Veľa sa hovorí o vitamínoch C, B prípadne D v súvislosti so starostlivosťou o pokožku...

Ako rýchlo vyliečiť slnečné popáleniny?

Ľudia sa najčastejšie spália hneď na začiatku leta, kedy je naša zimná pokožka vystavená šokovej ter...

5 chýb, ktoré robíme v horúcom počasí

Horúčavy nám dajú poriadne zabrať. Na jednej strane je naša pleť vystavovaná extrémnym podmienkam a&...