Top Fashion Bar
Kúpiť predplatné Search
Kúpiť predplatné

Made in Czecho-Slovakia / 5. máj 2015

České a slovenské modelky v novej nahej kampani

Päť česko-slovenských modeliek v Evinom rúchu. Najväčšia sieť predajní s modernými aj tradičnými šperkami a značkovými hodinkami na Slovensku a v Českej republike, Klenoty Aurum, prichádza s novou „nahou" kampaňou, ktorá je prvýkrát spoločná pre obe krajiny.Pre Slovensko sa novou tvárou značky stáva výherkyňa svetového finále Elite Model Look z roku 2003, Denisa Dvončová, Českú republiku reprezentuje modelka a Miss Českej republiky pre rok 2007, Kateřina Sokolová.

České a slovenské modelky v novej nahej kampani

5.5.2015

Päť česko-slovenských modeliek v Evinom rúchu. Najväčšia sieť predajní s modernými aj tradičnými šperkami a značkovými hodinkami na Slovensku a v Českej republike, Klenoty Aurum, prichádza s novou „nahou" kampaňou, ktorá je prvýkrát spoločná pre obe krajiny.

Pre Slovensko sa novou tvárou značky stáva výherkyňa svetového finále Elite Model Look z roku 2003, Denisa Dvončová, Českú republiku reprezentuje modelka a Miss Českej republiky pre rok 2007, Kateřina Sokolová. K nim sa pripájajú, možno menej známe, no nemenej krásne modelky, a to Silvia Jagošová, Klára Vrtalová a Paula Ďuríková. Dievčatá zapózovali na spoločnej fotografii „odené" len do šperkov z Klenoty Aurum.

Silvia_Jagosova

O tom, prečo sa Klenoty Aurum rozhodli pre tento typ kampane, hovorí generálny manažér pre Slovenskú republiku, Petr Maurer: „Premýšľali sme nad zmenou, ktorá by vystihovala náš slogan „Šperky nie sú hriech" a zároveň podčiarkla pôsobenie značky v oboch krajinách. Preto sme zvolili cestu viacerých modeliek, pričom každá z nich je krásna svojim špecifickým spôsobom."

Katerina_Sokolova

Všetky dievčatá fotili nahú kampaň po prvýkrát. „Toto fotenie bolo pre mňa výzvou," vyjadrila sa Denisa Dvončová. „Je to pre mňa iný pocit fotiť sa nahá, keď som matkou. Mám väčšiu zodpovednosť. Bola som nervózna, ale všetko dopadlo super." Kateřina naopak hovorí o prestíži, ktorá túto spoluprácu sprevádza: „Na fotenie nahej kampane by som nepristúpila keby nešlo o tak prestížnu a etablovanú značku, ako sú Klenoty Aurum. Fotografie sú vkusné, nič neodkrývajú, pôsobia až romanticky. Za prácou stojí skvelý tím a módny fotograf Braňo Šimončík, čo je záruka kvality."

Klenoty_Aurum

Tak ako pre dievčatá, aj pre Braňa je nafotenie tejto kampane zaujímavým spestrením portfólia. „Spolupráca so spoločnosťou Klenoty Aurum bola vynikajúca a veľmi profesionálna. Foteniu predchádzal veľký kasting a precízny výber dievčat. Hlavný vizuál kampane je spoločná fotka piatich krásnych žien, ktorá bola inšpirovaná jednou z najikonickejších fotiek minulého storočia od fotografa Herberta Rittsa. Okrem hlavného vizuálu sa fotili samostatné portréty dievčat. Hlavnou témou kampane bolo prepojenie prirodzenej ženskej krásy so šperkom. Nakoľko sme sa sústredili na každý detail a počas fotenia i celého procesu panovala inšpiratívna atmosféra, z výsledku mám radosť," zhodnotil známy módny fotograf.

{youtube}s5cLK2GtgxM{/youtube}

zdroj: Klenoty Aurum



    11141

    Súvisiace články