Kate je jednou z prvých celebrít, ktoré sa dali do vlastného podnikania. V roku 2013 založila značku športového oblečenia Fabletics, a tento rok k tomu pridáva vlastnú módnu líniu, ktorú nazvala Happy x Nature.

 

kate

 

Tak ako všetci influenceri, aj Kate pravidelne dostáva ponuky na najrôznejšie propagácie, vrátane tých módnych. Práve to ju inšpirovalo k založeniu vlastnej značky. „Mohla som si vybrať či budem ďalej propagovať, alebo si vyhrniem rukávy a vytvorím vlastné produkty, na ktorých mi bude záležať,“ povedala herečka. Zároveň dodáva, že vždy túžila založiť vlastnú značku ready-to-wear kúskov, no až teraz jej to dávalo zmysel. „V tomto prostredí som však chcela vytvoriť niečo, čo bude zodpovedné v dnešnom svete,“ hovorí. Práve preto je 50% materiálov značky Happy x Nature získaných z udržateľných zdrojov. Využíva napríklad aj materiál repreve, ktorý je vyrobený z recyklovaných plastových fliaš, no okrem toho spolupracuje aj s firmou Cone Denim, ktorá je zodpovedná za výrobu udržateľnej džínsoviny. Každý model džínsov tak bol vyrobený z dvoch použitých, plastových fliaš.

 

2

3

 

Debutová kolekcia pozostáva z 35 kúskov, a každý z nich je zabalený do rozložiteľných obalov. Napriek tomu sa herečka nepovažuje za eko bojovníka. „Učím sa počas procesu,“ priznáva a hovorí, že nie je aktivistka, no učí sa žiť zodpovednejšie. „Milujem oblečenie, mám rada krásne, luxusné kúsky, ktoré však nie sú dobré pre životné prostredie. Môžem však začať proces, v ktorom nájdem zodpovedný prístup a zachovám krásu módy,“ hovorí Kate Hudson.

 

4

 

V kolekcii nájdete šaty, džínsy, topy, svetríky aj nohavice či saká. Ladené s v nadčasových strihoch, farbách a motívoch, čiže ich nebudete musieť vyhadzovať po jednej sezóne. Na to, že ide o udržateľnejšiu líniu sú aj samotné ceny produktov veľmi priaznivé, pohybujú sa od 42 do 265 eur a dostupné sú online na stránkach happyxnature.com a v Selfridges.

Foto: archív značky

Najnovšie zo sekcie móda



Trendy móda | 23.feb 2020

Moncler x Rick Owens: Kolaborácia na kol...

Všetci vieme, že Rick Owens je veľmi špecifickým dizajnérom. Má svoju víziu, ktorá sa často nestotožňuje s tradičným vnímaním módy či...


Trendy móda | 22.feb 2020

Emilio Pucci predstavuje kolaboráciu s K...

Značka Emilio Pucci bola posledné roky v úzadí. Jej sláva viac-menej upadla, avšak teraz sa vracia na scénu. Svoje znovuzrodenie oslavuje...


Trendy móda | 20.feb 2020

Street Style na MFW FW20

Ciao Milano! Konečne sme sa dočkali aj milánskeho týždňa módy. Ulice zaliate jarným slnkom umožnili štýlovým hosťom módnych prehliadok prevetrať...


Trendy móda | 20.feb 2020

Keď je nakupovanie zážitkom

Takmer polovica (44%) ľudí dnes uprednostňuje nákupy online, pričom najčastejšie nakupovanou kategóriou je práve móda*. Tento spôsob nakupovania je rýchly...

 

envy inca inchi 2 300x300

 

envy inca inchi 2 300x300

banner.300x600 miluska

 

Naše tipy

Z móla na červený koberec

Vidieť jednotlivé dizajny na prehliadkovom móle je úplne iné, ako vidieť ich v skutočnom živote...

Najromantickejšie hotely na svete

Každému občas padne vhod vychutnať si dokonalú romantiku uprostred dokonalej prírody. Či už hľadáte ...

Šperkové trendy na jar

Pomaly, ale isto sa blíži jar, čo znamená, že postupne budeme zahadzovať zimné kúsky a nahradím...