Top Fashion Bar
Kúpiť predplatné Search
Kúpiť predplatné
Loading....

Voľný čas / 26. marec 2020

Móda na bojovom fronte proti koronavírusu

Každý deň sa dozvedáme oinšpiratívnych počinoch módnych, kozmetických značiek, ale aj známych osobností, ktoré sa snažia pomôcť vsituácii, ktorá bojuje sglobálnou pandémiou. Najnovšími značkami, ktoré sa pridali do boja proti koronavírusu je Giorgio Armani, Ralph Lauren aPrada.

Móda na bojovom fronte proti koronavírusu

Každý deň sa dozvedáme o inšpiratívnych počinoch módnych, kozmetických značiek, ale aj známych osobností, ktoré sa snažia pomôcť v situácii, ktorá bojuje s globálnou pandémiou. Najnovšími značkami, ktoré sa pridali do boja proti koronavírusu je Giorgio Armani, Ralph Lauren a Prada.

The Armani Group oznámila, že všetky svoje talianske fabriky premenila na výrobne jednorazových zdravotníckych overalov, ktoré sú určené na jednorazové použitie v nemocniciach či v laboratóriách. Spoločne s rúškami a dezinfekciou sú veľmi dôležitou súčasťou prevencie nákazy. Skupina zároveň venovala 1,25 milióna eur talianskej civilnej obrane a niekoľkým talianskym nemocniciam, ktoré boli pandémiou výrazne zasiahnuté. Ďalšie 2 milióny eur boli venované dvom najhoršie postihnutým nemocniciam v Bergame a Piacenze.

Značka Prada sa zase sústredila na výrobu rúšok aj overalov. Dokopy by mala byť schopná vyprodukovať viac ako 80-tisíc ochranných overalov a viac ako 110-tisíc rúšok, ktoré poputujú do nemocníc v Toskánsku. Všetky produkty budú vyrábané v továrni v Montone, ktorá ostáva otvorená len kvôli výrobe týchto rúšok a overalov.

Na druhom konci sveta, v USA, sa do boja pridala značka Ralph Lauren, ktorá prostredníctvom svojej nadácie Ralph Lauren Corporate Foundation venovala dokopy 10 miliónov dolárov, ktoré boli prerozdelené na rôzne urgentné prípady medzi World Health Organization, Solidarity Response Fund či Emergency Assistance Foundation. „Teraz, ako nikdy predtým, musíme podporovať jeden druhého, je to naša misia. Kým čelíme tejto výzve ako globálna komunita, naša nádej bude signálom optimizmu a jednoty,“ vyjadrila sa značka prostredníctvom oficiálneho vyhlásenia.

Značka Nike sa zase dala na výrobu ochranných štítov na tvár a rukavíc, ktoré sú v zdravotníctve takisto veľmi nedostatkovým tovarom. Svoje vlastné produkty vyvíjajú s Oregon Healt & Science University. Okrem toho tiež firma vyhradila 7 miliónov dolárov na výskum liečby koronavírusu, ktorý prebieha na tej istej univerzite.

 

761

Súvisiace články