Módne domy čoraz častejšie siahajú po netradičnejších formách prezentácie, nielen samotných produktov, ale aj celkovej filozofie značky a atmosféry danej kolekcie. Práve preto je na takúto formu propagácie stvorený módny film. Najnovším sa pochávalila značka KENZO, ktorá skúma rodinu a rodinné hodnoty vo svojom filme The Everything.

 

title

 

 

Dizajnérske duo značoy, Carol Lim a Humberto Leon preferovali kinematografický prístup vo svojich kolekciách aj v propragácii hneď od začiatku. Bolo teda prirodzené, že sa rozhodli tento spôsob tvorby pretaviť aj do módneho filmu. Na režisérsku stoličku sa pritom posadil sám Humberto Leon.

 

2

 

The Everything je sústredený okolo rodiny, v ktorej majú tínedžeri nadprirodzené schopnosti. Hlavnú úlohu vo filme, úlohu matky, si zahrala Milla Jovovich, ktorá sa snaží opäť zomknúť rodinu dohromady.

"Už keď sme navrhovali túto kolekciu, vedeli sme, že budeme robiť aj film. Tak ako kolekcia, aj film je inšpirovaný filmami, ktoré sme mali radi ako deti. Bolo teda veľmi zaujímavé navrhnúť kolekciu, ktorá bola inšpirovaná filmami a následne natočiť film inšpirovaný kolekciou," povedal Humberto Leon.

 

4

 

Film prepája charakteristiky telenoviel s jemným pozlátkom typickým pre Hollywoodsku tvorbu a atmosférou tínedžerských filmov. Posolstvom filmu však je, že pokiaľ dokážete pracovať ako tím, či už v rodine alebo komunite, budete na dobrej ceste za šťastným životom a veľkými vecami.

 

Najnovšie zo sekcie lifestyle



Dizajn | 14.nov 2018

Ako chutí Paríž?

Sladká chuť praliniek, opulencia makaróniek a typických cukrárenských produktov z francúzskych patisseries, to nám ako prvé napadne, keď sa povie Paríž. Na...


Apetít | 12.nov 2018

8 antistresových potravín

Každý z nás má občas aj tie zlé dni. Ako sa s nimi vyrovnať a ako ich lepšie zvládať? Pomôže vám v tom týchto...


Apetít | 12.nov 2018

Potraviny pre krajšiu pleť

Správna starostlivosť o pleť nie je iba o topickej aplikácii kozmetických produktov, ale aj vyváženej výžive. Tieto potraviny sú spájané s krásnou pokožkou...


Cestovanie | 12.nov 2018

Titanic II. čoskoro vypláva!

Pri príležitosti 100.výročia potopenia ikonickej výletnej lode Titanic, sa firma Blue Star Line rozhodla priviesť legendu opäť k životu. Podarí sa...

tuireisecenter dovolenka 2

tuireisecenter dovolenka 2

01

 tlacitko kupit2

Naše tipy

Vans vytvorilo vesmírnu kolaboráciu

Po vzore mnohých svetových značiek, aj Vans sa vrhá do množstva zaujímavých kolaborácií. Tou najnovš...

FILA Disruptor sa stali topánkami roka

Špecializovaný portál Footwear News každoročne vyberá najpopulárnejšie a najvplyvnejšie topánky, kto...

Kniha Dior by Roger Vivier je stvorená p...

Roger Vivier sa pripojil do módneho domu Dior v roku 1953, od kedy vytvoril niekoľko ikonických, lux...