Už ste počuli výraz USO? V beauty priemysle ide o Neidentifikovateľný voňavý objekt (Unidentified scented object), no značka Cartier tento futuristický pojem priviedla k životu a nájdete ho v tokijskom Palais de Tokyo.
Ide o miestnosť, v ktorej sa doslova vznáša obláčik vône. Je síce na prvý pohľad viditeľný, no pri vstupe nebudete cítiť vôbec nič. Keď sa však vydáte hore špirálovým schodiskom, postupne sa ocitnete v zahalení parfumu L’Envol de Cartier.
Celá inštalácia bola navrhnutá klimatickými inžiniérmi, ktorí dokázali do miestnosti zatvoriť oblak a vytvoriť tak dokonalú, hravú ilúziu. “Dúfam, že náš project dokáže zmeniť spôsob, akým ľudia parfum vnímajú. Nejde totiž iba o produkt, ale o umenie a silu, ktorú v sebe ukrýva každá vôňa,” povedala Mathilde Laurent, hlavná parfumérka značky.
Foto: archív znčky