V čase koronavíru sa situácii snažia v rámci svojich možnosti pomôcť rôzne svetové značky a dizajnéri. Vo svojich fabrikách vyrábajú dezinfekčné gély alebo v dielňach šijú rúška. Aj keď tieto aspekty sú skutočne životne dôležité, zabúdať nesmieme ani na malé podniky, nezávislé povolania či freelencerov, ktorí touto krízou trpia. Práve kreatívne duše sa rozhodla podporiť dánska značka GANNI, ktorá vyhlásila súťaž pre kreatívcov.

 

ganni sutaz pre kreativcov

 

Kreatívna súťaž nesie názov HOME IS WHERE THE HEART IS (Domov je tam, kde je srdce) a jej cieľom je dať šancu mladým kreatívcom, ktorí sa vďaka social distancingu či karanténe nemajú priestor realizovať, prichádzajú o zákazky či zákazníkov. „GANNI cíti zodpovednosť podporovať mladé talenty a pomáhať im v týchto zložitých časoch,“ vyjadrila sa značka prostredníctvom tlačovej správy.

Témou súťaže je HOME IS WHERE THE HEART IS a každý súťažiaci by mal teda v prihláške vypracovať dizajn, ktorý sa týka tejto témy. Výhrou budú darčekové poukážky v celkovej hodnote 5000€ a vybrané diela budú súčasťou výstavy značky v stánku na Copenhagen Fashion Week. Súťaže sa pritom môže zúčastniť akýkoľvek kreatívec, nielen dizajnér, ale aj umelci, digitálni dizajnéri, fotografi či hocikto iný. Víťaza vyberie porota na čele s kreatívnou riaditeľkou značky GANNI, Ditte Reffstrup.

“Sme v tom spolu, aj keď sme od seba oddelení v pohodlí našich domovov. Týmto by som sa chcela priblížiť našej komunite a inšpirovať kreativitu a jednotu,” povedala kreatívna riaditeľka.

 

Foto: archív značky

Najnovšie zo sekcie lifestyle



Dizajn | 08.apr 2020

Van Gogh na prehliadkovom móle

Mnohí módni nadšenci považujú módu za umenie. Vďaka inšpirácii inými umeleckými dielami však môžeme niektoré modely skutočne považovať za umenie...


Dizajn | 07.apr 2020

Prehliadka ikonickej Vily Tugendhat

Aj napriek tomu, že je väčšina z nás v domácej karanténe, si môžeme dopriať trochu kultúrneho vyžitia. K dispozícii máme nielen virtuálne výstavy...


IRL | 05.apr 2020

Alžbeta Saloňová: Ľudia v sebe začali ob...

Patrí medzi najznámejšie slovenské influencerky, no napriek tomu funguje ako väčšina z nás. Pracuje na klasický osemhodinový úväzok v RTVS...


Dizajn | 02.apr 2020

Jar na balkóne

Keďže posledné týždne je väčšina z nás zatvorená doma, von nás to ťahá o čosi viac. Hrejivé slnečné lúče v kombinácii s vôňou jari...

 predplatne

 

 predplatne

 

 

Naše tipy

Ako móda pomáha v boji s koronavírom

Ak nás niečo toto obdobie poznačené pandémiou naučilo, tak minimálne to, že si musíme viac pomáhať a...

Čítanie do karantény

Ešte ubehlo len pár dní od začiatku prísnych opatrení v našich končinách, no mnohí z nás už teraz po...

LVMH bude vyrábať dezinfekciu francúzsky...

Skupina LVMH, ktorá zastrešuje značky ako Christian Dior, Givenchy či Guerlain oznámila, že od 16.ma...