V čase koronavíru sa situácii snažia v rámci svojich možnosti pomôcť rôzne svetové značky a dizajnéri. Vo svojich fabrikách vyrábajú dezinfekčné gély alebo v dielňach šijú rúška. Aj keď tieto aspekty sú skutočne životne dôležité, zabúdať nesmieme ani na malé podniky, nezávislé povolania či freelencerov, ktorí touto krízou trpia. Práve kreatívne duše sa rozhodla podporiť dánska značka GANNI, ktorá vyhlásila súťaž pre kreatívcov.
Kreatívna súťaž nesie názov HOME IS WHERE THE HEART IS (Domov je tam, kde je srdce) a jej cieľom je dať šancu mladým kreatívcom, ktorí sa vďaka social distancingu či karanténe nemajú priestor realizovať, prichádzajú o zákazky či zákazníkov. „GANNI cíti zodpovednosť podporovať mladé talenty a pomáhať im v týchto zložitých časoch,“ vyjadrila sa značka prostredníctvom tlačovej správy.
Témou súťaže je HOME IS WHERE THE HEART IS a každý súťažiaci by mal teda v prihláške vypracovať dizajn, ktorý sa týka tejto témy. Výhrou budú darčekové poukážky v celkovej hodnote 5000€ a vybrané diela budú súčasťou výstavy značky v stánku na Copenhagen Fashion Week. Súťaže sa pritom môže zúčastniť akýkoľvek kreatívec, nielen dizajnér, ale aj umelci, digitálni dizajnéri, fotografi či hocikto iný. Víťaza vyberie porota na čele s kreatívnou riaditeľkou značky GANNI, Ditte Reffstrup.
“Sme v tom spolu, aj keď sme od seba oddelení v pohodlí našich domovov. Týmto by som sa chcela priblížiť našej komunite a inšpirovať kreativitu a jednotu,” povedala kreatívna riaditeľka.
Foto: archív značky