Značka Balenciaga udáva trendy a posúva hranice dizajnu a módu. V tomto duchu je ladená aj ich najnovšia kniha, ktorú vydáva vydavateľstvo Rizzoli.

 

book

 

 

Venovaná je poslednej prehliadke na sezónu jeseň/zima 2018. Na 304 stranách tak budeme môcť obdivovať nielen konkrétne modely, ale aj scény, zákulisie a prípravy. Exkluzívne zábery však nie sú jedinou unikátnosťou knihy. Táto publikácia bola totiž vyrobená použitím novej, experimentálnej tlače, ktorá využíva nielen tradičnú paletu CMYK farieb, ale aj paletu neónových farieb. Vďaka tomu sa jej stránky ligocú, čo ešte väčšmi podporuje dizajn prehliadky aj modelov.

 

2

3

 

Demna Gvasalia, dizajnér značky Balenciaga, chcel svojim fanúšikom a čitateľom vytvoriť dokonalý, jedinečný zážitok, ktorý mal simulovať psychadelickú skúsenosť. Zároveň tvrdia, že kniha má byť testamentom, ktorý dokumentuje filozofiu značky a cestu každého kúsku oblečenia. „Módna prehliadka je zážitok a táto kniha je spôsob, ako ho prežiť znovu a zároveň si ho pripomenúť,“ vyjadril sa dizajnér.

 

4

5

 

Balenciaga autumn/winter 2018 sa dostane do predaja 7.novembra na stránkach vydavateľstva Rizzoli a do kníhkupectiev až vo februári budúceho roku. Pokiaľ teda máte vo svojom okolí milovníkov dizajnu, kníh či módy, táto kniha je dokonalým vianočným darčekom.

Foto: Balenciaga

Najnovšie zo sekcie lifestyle



Cestovanie | 16.nov 2018

10 najkrajších horských chát na prenájom

Plánujete stráviť v horách predsviatočné alebo sviatočné obdobie? Tieto chaty po celom svete predstavujú dokonalé prepojenie dizajnovej architektúry a prírody. Tye House, Skykomish...


Dizajn | 16.nov 2018

Bývanie v modernom prívese

Dizajnový príves je výtvorom spoločnosti Land Ark, ktorá sa špecializuje na výrobu mobilných domov. Spája v sebe modernú architektúru, prírodné...


Voľný čas | 16.nov 2018

Celebration: Posledné roky tvorby Yves S...

Režisér Olivier Meyrou sa vo svojom dokumente obzerá v čase a ponúka verejnosti unikátny pohľad na posledné roky tvorby ikonického...


Voľný čas | 15.nov 2018

LEGO pre dospelých

LEGO je populárnou značkou najmä medzi deťmi. Nájdu sa však aj dospelí ľudia, ktorí si túto detskú zábavku doprajú po...

tuireisecenter dovolenka 2

banner.300x600 miluska

tuireisecenter dovolenka 2

banner.300x600 miluska

01

 tlacitko kupit2

Naše tipy

Vans vytvorilo vesmírnu kolaboráciu

Po vzore mnohých svetových značiek, aj Vans sa vrhá do množstva zaujímavých kolaborácií. Tou najnovš...

FILA Disruptor sa stali topánkami roka

Špecializovaný portál Footwear News každoročne vyberá najpopulárnejšie a najvplyvnejšie topánky, kto...

Kniha Dior by Roger Vivier je stvorená p...

Roger Vivier sa pripojil do módneho domu Dior v roku 1953, od kedy vytvoril niekoľko ikonických, lux...

20 rokov media st banner