7.2.2014
Nielen filmoví tvorcovia a herci majú svojho Oscara. Aj kaderníci pravidelne súťažia o priazeň odborníkov, médií a širokej verejnosti v súťaži Czech and Slovak Hairdressing Awards, alebo tiež Kaderník roka. Do 13. ročníka tejto prestížnej súťaže sa celkovo prihlásilo 99 salónov z Česka a Slovenska, čo je najvyššia účasť za celú jej históriu.Najväčšia kadernícka súťaž v Česku aj na Slovensku si získava stále väčšiu popularitu v oboch krajinách. Potvrdzujú to aj slová Lucie Záhorcovej zo Schwarzkopf Professional, ktorá súžaž organizuje: „Nielenže sa do Kaderníka roka 2013 prihlásilo rekordných 99 salónov, ale aj celkový počet viac ako 200 súťažných kolekcií vypovedá o veľkom záujme kaderníkov a prestíži tejto nezávislej súťaže. V neposlednom rade nás teší, že sa tento rok medzi nominovanými objavuje veľa nových mien. V súťaži tak môžu zažiariť všetci nadaní kaderníci, ktorí sú odhodlaní prejaviť svoju kreativitu a talent."
Šancu získať titul Kaderníka roka má v aktuálnom 13. ročníku súťaže 25 kaderníkov nominovaných v kategóriách Dámsky komerčný účes a Pánsky komerčný účes. Jediným Slovákom v celej histórii súťaže, ktorý si odniesol najcennejšiu trofej Kaderníka roka, je úspešný majster kaderníckeho umenia Zoltán Takács. O tom, či po ďalšom ročníku kraľovania českej rodáčky Jany Burdovej na pomyselný kadernícky trón opäť zasadne jeden z nominovaných kaderníkov zo Slovenska, sa rozhodne 3. mája 2014 na slávnostnom galavečeri v Průmyslovom paláci v Prahe.
Jana Burdová a Zoltán Takács
Súťaž Kaderník roka je prestížnou a nezávislou kaderníckou súťažou, ktorej sa môže zúčastniť každý kaderník z Českej republiky a zo Slovenska. Organizátorom súťaže, ktorá vznikla v roku 1985 vo Veľkej Británii a v súčasnosti sa koná v desiatkach ďalších krajín celého sveta, je Schwarzkopf Professional, značka medzinárodnej spoločnosti Henkel.
Odborná porota
Súťaž má anonymný systém vyhodnocovania, ktorý prebieha na základe zaslaných fotografií. Medzinárodná porota tak hodnotí kolekciu bez toho, aby poznala jej autora. Hodnotenie pritom prebieha vo viacerých kategóriách: Dámsky komerčný účes, Pánsky komerčný účes, Avantgardný účes, Objav roka, Kolorista roka, Cena tlače, Cena verejnosti a Tím roka. „Príjemne nás prekvapila kategória Pánsky komerčný účes, v ktorej došlo takmer k dvojnásobnému navýšeniu súťažných kolekcií. Do Objavu roka sa prihlásilo dokonca trojnásobne viac účastníkov v porovnaní s predchádzajúcim ročníkom súťaže," dopĺňa Lucie Záhorcová.
zdroj: Schwarzkopf Professional

3 kroky ku dokonalej hrive
Nie každému boli dopriate dokonalé vlasy, ktoré vyzerajú skvelo aj…