Sociálne siete sú fascinujúcou platformou, ktorá nás nielen prepája, inšpiruje, ale aj pomáha rozvíjať biznis. Jedným z najprekvitajúcejších odvetví na Instagrame je práve beauty priemysel, v ktorom vzniklo nespočetné množstvo nezávislých značiek aj vďaka Instagramu. Tieto si však dokázali vybojovať svoje miesto a dnes sa tešia stotisícom zákazníkov.

Flesh Beauty

Značka, ktorú založila bývalá šéfredaktorka amerického beauty magazínu, Linda Wells, sa sústreďuje na to, čo napovedá jej názov- na lesk a ligot. V jej ponuke nájdete make-upy v 4O odtieňoch, obrovský výber rozjasňovačov, tých najžiarivejších leskov na pery a líčka v tých najplnších farbách. Nechýba samozrejme maximálne instagramovateľné balenie pri každom produkte s jednoduchým nápisom Flesh.

beauty 

 

 

Lixir

Francúzka, ktorá stojí za touto značkou, Colette Haydon, je dermo-farmaceutka. Roky vyvíjala kozmetiku pre prestížne značky a neskôr založila vlastnú značku. Jej filozofiou je nepredávať značku ani dobre znejúce názvy, ale skutočne účinné látky. Efektívna kozmetika je zabalená do pastelovoružových obalov s jednoduchými nápismi, ktoré okamžite pritiahnu pozornosťou svojou nenútenosťou.

2 

 

 

Glossier Play

Značku Glossier určite poznáte, počuli ste však už o Glossier Play? Ide o dcérsku značky Glossier, ktorá ponúka široký výber dekoratívnej kozmetiky od očných liniek, cez rúže až po rozjasňovače. Jej motto znie “Prípravy sú to najlepšie na tom, keď ideme von,” čím odkazuje na to, že líčenie by mala byť poriadna zábava. Obaly pripomínajú pastelky, farby a iné umelecké pomôcky, takže doslova nabádajú, aby sme sa stali umelcami s líčidlami.

3 

 

 

Aime

Ďalšou chic francúzskou značkou je Aime. Nejde však o dekoratívnu kozmetiku ani o vonkajšiu starostlivosť o pleť, ale o nutrikozmetiku. Jej filozofiou je “Šťastné bruško, šťastná pokožka” a hovorí za všetko. Krása jednoducho vychádza zvnútra, preto ponúka líniu výživových doplnkov, ktoré sa starajú o krásu pleti. Medzi nimi sú probiotiká, kyselina hyalurónová, kurkuma či spirulina. Každá z týchto látok sa stará o niečo iné, napríklad záplay, poškodenie od slnka či dehydratáciu.

4 

 

 

Make Beauty

Aj dobré veci sa rodia na sociálnych sieťach. Dôkazom toho je táto etická značka, ktorá nielenže podporuje ženy a podniky, ktoré riadia, ale aj prispieva nadácii We See Beauty Foundation a netestuje svoje produkty na zvieratách. V jej ponuke nájdete líčka, bronzery, očné tiene v inovatívnych, gélových textúrach, zabalené do jednoduchých, monochromatických obalov. Okrem toho sa tiež môže pochváliť inovatívnou starostlivosťou, kde vás potešia produkty ako anti-age séra alebo osviežujúce pleťové vody.

5

Foto: archív značiek, Instagram

Najnovšie zo sekcie krása



Trendy krasa | 21.apr 2019

Najlepšia vizáž z Coachelly

Coachella nie je len o hudbu, je to demonštrácia osobného vkusu vystupujúcich aj účastníkov. Zrejme aj preto si na svojich outfitoch...


Líčenie | 20.apr 2019

Ako čistiť kozmetické štetce?

Nezáleží na tom, akú intenzitu líčenia preferujete pre každý deň, kozmetické štetce zaručene používate, či už len na bronzer, očné...


Čo je to CBD kozmetika?

CBD je skratka pre cannabidiol (po slovensky kanabidiol), čiže zložku nachádzajúcu sa v konope. V beauty svete nastal obrovský boom s produktami, ktoré...


A-Beauty: Nahradí kórejskú alternatívu K...

Za posledných pár sezón sa svet zbláznil do kórejskej starostlivosti o pleť, ktorá pozostáva nielen zo špecifických produktov a ich kombinácií, ale...

banner.300x600 miluska

banner.300x600 miluska

1

 tlacitko kupit2

Angels

Naše tipy

Čo nosia modelky na jar?

Kde hľadáte inšpiráciu pre svoje outfity? V editoriáloch magazínov, na fotkách street stylu ale...

Neónové farby na 5 spôsobov

Kedy naposledy ste mali na sebe neónovú farbu? Ak je vašou poslednou spomienkou na ňu vo vašom šatní...

Kapsulový šatník na jar

Aj napriek neustále zrýchľujúcemu sa módnemu biznisu je možné vytvoriť si šatník, ktorý nepodľahne č...