Sociálne siete sú fascinujúcou platformou, ktorá nás nielen prepája, inšpiruje, ale aj pomáha rozvíjať biznis. Jedným z najprekvitajúcejších odvetví na Instagrame je práve beauty priemysel, v ktorom vzniklo nespočetné množstvo nezávislých značiek aj vďaka Instagramu. Tieto si však dokázali vybojovať svoje miesto a dnes sa tešia stotisícom zákazníkov.

Flesh Beauty

Značka, ktorú založila bývalá šéfredaktorka amerického beauty magazínu, Linda Wells, sa sústreďuje na to, čo napovedá jej názov- na lesk a ligot. V jej ponuke nájdete make-upy v 4O odtieňoch, obrovský výber rozjasňovačov, tých najžiarivejších leskov na pery a líčka v tých najplnších farbách. Nechýba samozrejme maximálne instagramovateľné balenie pri každom produkte s jednoduchým nápisom Flesh.

beauty 

 

 

Lixir

Francúzka, ktorá stojí za touto značkou, Colette Haydon, je dermo-farmaceutka. Roky vyvíjala kozmetiku pre prestížne značky a neskôr založila vlastnú značku. Jej filozofiou je nepredávať značku ani dobre znejúce názvy, ale skutočne účinné látky. Efektívna kozmetika je zabalená do pastelovoružových obalov s jednoduchými nápismi, ktoré okamžite pritiahnu pozornosťou svojou nenútenosťou.

2 

 

 

Glossier Play

Značku Glossier určite poznáte, počuli ste však už o Glossier Play? Ide o dcérsku značky Glossier, ktorá ponúka široký výber dekoratívnej kozmetiky od očných liniek, cez rúže až po rozjasňovače. Jej motto znie “Prípravy sú to najlepšie na tom, keď ideme von,” čím odkazuje na to, že líčenie by mala byť poriadna zábava. Obaly pripomínajú pastelky, farby a iné umelecké pomôcky, takže doslova nabádajú, aby sme sa stali umelcami s líčidlami.

3 

 

 

Aime

Ďalšou chic francúzskou značkou je Aime. Nejde však o dekoratívnu kozmetiku ani o vonkajšiu starostlivosť o pleť, ale o nutrikozmetiku. Jej filozofiou je “Šťastné bruško, šťastná pokožka” a hovorí za všetko. Krása jednoducho vychádza zvnútra, preto ponúka líniu výživových doplnkov, ktoré sa starajú o krásu pleti. Medzi nimi sú probiotiká, kyselina hyalurónová, kurkuma či spirulina. Každá z týchto látok sa stará o niečo iné, napríklad záplay, poškodenie od slnka či dehydratáciu.

4 

 

 

Make Beauty

Aj dobré veci sa rodia na sociálnych sieťach. Dôkazom toho je táto etická značka, ktorá nielenže podporuje ženy a podniky, ktoré riadia, ale aj prispieva nadácii We See Beauty Foundation a netestuje svoje produkty na zvieratách. V jej ponuke nájdete líčka, bronzery, očné tiene v inovatívnych, gélových textúrach, zabalené do jednoduchých, monochromatických obalov. Okrem toho sa tiež môže pochváliť inovatívnou starostlivosťou, kde vás potešia produkty ako anti-age séra alebo osviežujúce pleťové vody.

5

Foto: archív značiek, Instagram

Najnovšie zo sekcie krása



Trendy krasa | 18.jún 2019

Čo je to fast beauty?

Termín fast fashion už počul asi každý. Týka sa módy a jej rýchleho cyklu, ktorý je neudržateľný po etickej aj ekologickej...


Šport a fitness | 18.jún 2019

Festival jogy ovládne Černý Most

Centrum Černý Most sa v sobotu 22.júna premení na oázu jogy. Už od skorého ránu budú na viacerých miestach nákupného centra...


5 mýtov o opaľovaní

Slnečné dní máme tu a horúce počasie nás núti zhadzovať vrstvy. Siahame preto po krátkych šortkách, minišatách či jemných blúzkach, ktoré...


Vlasy | 30.máj 2019

5 účesov so šatkou

Pamätáte si, keď sa nosili šatky vo vlasoch? Teraz je tento trend naspäť vo svojej pôvodnej podobe, ale aj v moderných...

banner.300x600 miluska

banner.300x600 miluska

1

 tlacitko kupit2

Naše tipy

Dovolenková móda: Resort 2019

Už je to rok, odkedy nám módne domy predstavili módne trendy pre naše tohtoročné letné dovolenky. Ko...

Originálne suveníry z dovolenky

Každý má niečo, čo si jednoducho musí priniesť z každej dovolenky a výletu. Pre niekoho to sú magnet...

Sarong je späť!

A stal sa z neho jeden z najväčších must-haves sezóny! Bývalý plážový kúsok sa však už nenosí iba k ...