Sociálne siete sú fascinujúcou platformou, ktorá nás nielen prepája, inšpiruje, ale aj pomáha rozvíjať biznis. Jedným z najprekvitajúcejších odvetví na Instagrame je práve beauty priemysel, v ktorom vzniklo nespočetné množstvo nezávislých značiek aj vďaka Instagramu. Tieto si však dokázali vybojovať svoje miesto a dnes sa tešia stotisícom zákazníkov.

Flesh Beauty

Značka, ktorú založila bývalá šéfredaktorka amerického beauty magazínu, Linda Wells, sa sústreďuje na to, čo napovedá jej názov- na lesk a ligot. V jej ponuke nájdete make-upy v 4O odtieňoch, obrovský výber rozjasňovačov, tých najžiarivejších leskov na pery a líčka v tých najplnších farbách. Nechýba samozrejme maximálne instagramovateľné balenie pri každom produkte s jednoduchým nápisom Flesh.

beauty 

 

 

Lixir

Francúzka, ktorá stojí za touto značkou, Colette Haydon, je dermo-farmaceutka. Roky vyvíjala kozmetiku pre prestížne značky a neskôr založila vlastnú značku. Jej filozofiou je nepredávať značku ani dobre znejúce názvy, ale skutočne účinné látky. Efektívna kozmetika je zabalená do pastelovoružových obalov s jednoduchými nápismi, ktoré okamžite pritiahnu pozornosťou svojou nenútenosťou.

2 

 

 

Glossier Play

Značku Glossier určite poznáte, počuli ste však už o Glossier Play? Ide o dcérsku značky Glossier, ktorá ponúka široký výber dekoratívnej kozmetiky od očných liniek, cez rúže až po rozjasňovače. Jej motto znie “Prípravy sú to najlepšie na tom, keď ideme von,” čím odkazuje na to, že líčenie by mala byť poriadna zábava. Obaly pripomínajú pastelky, farby a iné umelecké pomôcky, takže doslova nabádajú, aby sme sa stali umelcami s líčidlami.

3 

 

 

Aime

Ďalšou chic francúzskou značkou je Aime. Nejde však o dekoratívnu kozmetiku ani o vonkajšiu starostlivosť o pleť, ale o nutrikozmetiku. Jej filozofiou je “Šťastné bruško, šťastná pokožka” a hovorí za všetko. Krása jednoducho vychádza zvnútra, preto ponúka líniu výživových doplnkov, ktoré sa starajú o krásu pleti. Medzi nimi sú probiotiká, kyselina hyalurónová, kurkuma či spirulina. Každá z týchto látok sa stará o niečo iné, napríklad záplay, poškodenie od slnka či dehydratáciu.

4 

 

 

Make Beauty

Aj dobré veci sa rodia na sociálnych sieťach. Dôkazom toho je táto etická značka, ktorá nielenže podporuje ženy a podniky, ktoré riadia, ale aj prispieva nadácii We See Beauty Foundation a netestuje svoje produkty na zvieratách. V jej ponuke nájdete líčka, bronzery, očné tiene v inovatívnych, gélových textúrach, zabalené do jednoduchých, monochromatických obalov. Okrem toho sa tiež môže pochváliť inovatívnou starostlivosťou, kde vás potešia produkty ako anti-age séra alebo osviežujúce pleťové vody.

5

Foto: archív značiek, Instagram

Najnovšie zo sekcie krása



Trendy krasa | 20.sep 2019

Beauty trendy z NYFW

Street stylové trendy, romantika či batikované potlače stále vládnu módnemu svetu. Ako to však vyzerá v beauty odvetví? Dokázali sa prebojovať...


Ako predísť zarasteným chĺpkom?

Zarastené chĺpky sú častým sprievodným symptómom, ktorý nastáva po holení. Okrem toho, že ich nikto nepovažuje za estetické, môže byť...


Trendy krasa | 13.sep 2019

Ako si vybrať ideálny tvar nechtov?

Aj taký detail, akým je tvar nechtov dokáže urobiť veľký rozdiel. Vie opticky predĺžiť prsty či zoštíhliť ruku. Vyberte si...


Kozmetika navrhnutá umelou inteligenciou

Kozmetický priemysel je dnes v rozpuku o čom hovorí množstvo značiek, ktoré vzniká takmer s každým novým dňom. Do vlastných kozmetických značiek sa...

fashionlive

banner.300x600 miluska

Naše tipy

Vitamíny a minerály pre zdravé vlasy

Bohužiaľ nie všetkým nám príroda nadelila hustú, zdravú hrivu, ktorou by sme sa mohli chváliť za kaž...

5 typov manikúry: Ktorá je pre vás?

Mnohé z nás majú radi tú chvíľku pokoja a relaxu, ktorú nám prináša domáca úprava nechtov...

Najväčšie beauty trendy sezóny

Obdobie leta je vždy dobrodružné aj v prípade beauty trendov. Nebojíme sa farieb ani extravagan...