Top Fashion Bar
Kúpiť predplatné Search
Kúpiť predplatné

Trendy / 22. marec 2019

Hermés uvedie líniu luxusnej kozmetiky

Značka Hermés oficiálne oznámila, že do roku 2020 plánuje uviesť líniu luxusnej starostlivosti adekoratívnej kozmetiky. Produkty sa vyvíjajú vrámci spoločnosti, ale vyrobené budú externými partnermi vTaliansku aFrancúzsku.

Hermés uvedie líniu luxusnej kozmetiky

Značka Hermés oficiálne oznámila, že do roku 2020 plánuje uviesť líniu luxusnej starostlivosti a dekoratívnej kozmetiky. Produkty sa vyvíjajú v rámci spoločnosti, ale vyrobené budú externými partnermi v Taliansku a Francúzsku.


Značka sa teší ohromnému rastu, len v roku 2018 narástli jej zisky o viac ako 10%, čo predstavuje v jej prípade 6 miliárd eur. Týmto spôsobom sa snaží zabrať ďalšiu časť trhu. Pre podobný krok sa v minulosti rozhodli aj značky ako Burberry, ktorej dekoratívna kozmetika je mimoriadne úspešná. Ešte pred módnym domom Hermés sa pre tento krok rozhodla aj značka Gucci, ktorá oznámila vlastnú kozmetickú líniu ešte vo februári.

CEO značky, Axel Dumas prezradil, že kozmetická línia bude postavená na troch pilieroch- starostlivosť o pleť, dekoratívna kozmetika a parfumy, pričom pôjde o plastic-free balenia. Toto rozhodnutie zrejme podporil aj fakt, že samotné parfumy len počas minulého roku zaznamenali 9% nárast v predaji a tvoria až 5% podiel z predaja značky. Za rok 2018 to predstavovalo 315- miliónov eur.

Beauty priemysel je ideálnym nástrojom na expandovanie, pretože dokáže oproti RTW móde či haute couture poskytnúť luxusný produkt na cenovej úrovni, ktorú si môže dovoliť omnoho širšie publikum. Práve pre to po ňom siahajú všetky významné módne domy. Množstvo módnych domov, ktoré spravili krok do kozmetiky je však zastrešených kozmetickými gigantmi. Pri Yves Saint Laurent to je L’Oréal, pri Gucci a Burberry zase Coty.

Foto:ilustračné, archív značiek

1223

Súvisiace články