Tak, ako človek dokáže oceniť stimulanty napríklad vo forme kofeínu, rovnako na tom je aj naša pokožka. Na tomto vedeckom poznatku založil Tom Ford svoju novú kozmetickú líniu, pri ktorej sa nechal viesť vedou.
Zrejme bolo len otázkou času, kedy sa Tom Ford rozhodne uviesť vlastnú značku starostlivosti o pleť, no dizajnér si dal na čas. Predtým, ako uviedol nové, progresívne produkty si dal záležiť na ich vývoji, ktorý bol ovplyvnený najnovšími vedeckými poznatkami. Tom Ford je zarytý vegán, nepije alkohol ani nefajčí, avšak počas jedného dňa vypije 5 káv. “Človek potrebuje kofeín, dokonale nás prebudí. Rovnako to je s pleťou,” povedal na margo svojej inovatívnej línie. Jeho prvotnou motiváciu pri tvorbe TOM FORD Research bolo sklamanie z produktov, ktoré sa mu dostali do rúk. “Na trhu s luxusnou kozmetikou som nenašiel dostatočne dobré produkty, sám seba som sa pýtal- Prečo niekto neprepojí farmacueitcké výrobky a luxus?”
Úplne prvým podnetom k vytváraniu vlastných produktov bola návšteva u dermatológa, ktorý Tomovi odporučil prikladať si čajové vrecúška na opuchnuté oči. Jeho však zaujala veda za tým a tak požiadal tím Estée Lauder (ktorý vyvíja jeho dekoratívnu kozmetiku), aby sa pozreli na to, prečo tento starý trik funguje. Na základe výskumu, ktorý prebiehal 3 roky, sa zistilo, že to je kvôli obsahu kofeínu. Práve preto sa do predaja ako prvé dostávajú dva produkty s obsahom kofeínu.
Prvými produktami kozmetickej značky TOM FORD Research sú sérum a krémový koncentrát, ktoré v sebe spájajú 3 typy kofeínu- čistý kofeín, vzácne peruánske biele kakao, ale aj gyokuro, japonský zelený čaj. Oba produkty navyše obsahujú aj kyselinu hyalurónovú a peptidy na dosiahnutie žiarivej a zdravo vyzerajúcej pokožky.
ktoré je bohaté na polyfenoly a tak dokáže predchádzať aj predčasnému starnutiu a zvráti účinky voľných radikálov.
„Mojim cieľom je spojiť luxus a vedu a vytvoriť tak kozmetiku, ktorá je transformujúca. V TOM FORD Research spolupracujeme s tímom vedcov, ktorí prichádzajú na úžasné poznatky,“ povedal Tom Ford. Všetky produkty boli samozrejme klinicky testované a to na rôznych typoch pleti žien aj mužov. Dostupné sú na stránkach Tom Ford a Saks Fifth Avenue, no ide o skutočnú investíciu. Sérum stojí 350 a krém 450 dolárov.
Foto: TOM FORD Research