Top Fashion Bar
Kúpiť predplatné Search
Kúpiť predplatné

Starostlivosť o pleť a telo / 16. december 2020

Pleť ako dôkaz

Je to bezchybná pleť alebo ide o dobrý filter? S touto otázkou sa dnes zaoberáme pomerne často pri pohľade na fotografie žien na sociálnych sieťach.

Pleť ako dôkaz

Je to bezchybná pleť alebo ide o dobrý filter? S touto otázkou sa dnes zaoberáme pomerne často pri pohľade na fotografie žien na sociálnych sieťach. Našťastie prichádza trend, ktorý oslavuje prirodzenosť a autenticitu.

@natykerny

Je vedecky podložené, že sociálne siete dokážu výrazne ovplyvňovať ľudskú psychiku. Od závislosti na „lajkoch“, nutkavej potreby neustále kontrolovať notifikácie, až po sebazničujúce porovnávanie a pocity menejcennosti z toho plynúce. Online žijeme častokrát viac ako „live“ a prispôsobujeme tomu aj našu komunikáciu a vzhľad. Ten virtuálny. Už samozrejmosťou sa stali rôzne filtre a skrášľovacie aplikácie, ktoré z nás robia celkom iných ľudí, akými sme v skutočnosti. Našťastie tento trend postupne ustupuje a vytláča ho potreba ľudí mať „normálnosť“ aj na sieťach. Svoje iste urobila aj situácia okolo pandémie, kedy sme mnohí obmedzili sociálny kontakt na virtuálny priestor, kde sme aktívnejší než kedykoľvek predtým. Zrazu je to akési prirodzenejšie prostredie a ľuďom sa už nechce hrať na niečo, čím nie sú. Vidno to aj na komunikácii mnohých influenceriek, ktoré sa ukazujú v domácich podmienkach nenalíčené a neupravené. Podstatná je autenticita. Téma, nad ktorou je potrebné sa zamyslieť, rezonuje aj v úvodnej kampani nového projektu slovenskej kozmetickej značky ENVY Therapy®. Tá sa rozhodla svoj názor vyjadriť celkom odvážne a namiesto sľubov priniesť hmatateľné dôkazy. Základnou myšlienkou najnovšej kampane, ktorá má ambície rozprúdiť na sociálnych sieťach nielen dôležitý dialóg, ale aj tok myšlienok tým správnym smerom. Bez masiek a prikrášľovania. Bez skratiek a zázrakov. S dôkazmi.

x IMG 0037 3.jpg

Pravdivá, autentická a funkčná. Jednoduché, no pritom absolútne kľúčové heslá, ktorými značka ENVY Therapy® určuje nielen svoju filozofiu, ale aj jedinečný projekt „Pleť ako dôkaz“. V dobe, keď možno strácame kontakt s realitou, je prísľub niečoho autentického naozaj osviežujúci. „To, kto sme a ako fungujeme, chceme vyjadriť práve prostredníctvom reálnych žien a mužov. Pretože na vašej pokožke záleží,“ hovorí zakladateľka ENVY Therapy® Natália Selveková. „Pleť ako dôkaz (PAD) je štúdia, ktorou chceme skúmať a prezentovať účinky nášho 3-úrovňového systému starostlivosti o pleť na skutočných ženách a mužoch v reálnom čase,“ predstavuje projekt, do ktorého sa môžete prihlásiť aj vy.

IMG 0087

Pleť ako dôkaz

Projekt PAD bude prebiehať v spolupráci s organizáciou Slovacrin pod záštitou Lekárskej fakulty Univerzity Pavla Jozefa Šafárika a je voľným pokračovaním štúdie z roku 2019, keď značka prvýkrát podstúpila svoj vlastný výskum a získala množstvo cenných informácií, vďaka ktorým sa môže neustále posúvať. Ak sa rozhodnete do štúdie zapojiť a budete vybraný ako účastník/účastníčka projektu, dostanete kozmetické produkty ENVY Therapy® podľa typu vašej pleti zadarmo počas celého trvania projektu (február až marec 2021). „Je pre nás dôležité, aby účastníci štúdie produkty skutočne používali na vlastnej koži a prezentovali svoje vlastné výsledky a postrehy. Iba tak bude prezentácia našich produktov postavená na reálnych základoch. Hodnoverná a autentická. Presne taká, akou chceme, aby bola naša značka,“ hovorí zakladateľka kozmetického lovebrandu. Podľa toho si vyberá aj spolupráce so známymi tvárami. Každá ambasádorka značky sa musí s kozmetikou najskôr zoznámiť do detailov a až potom šíriť svoje vlastné skúsenosti.

IMG 4113 IMG 4119
IMG 4122  IMG 4132 

Tváre projektu

Hlavnými tvárami projektu PAD sa stali Dara Rolins a Dominika Cibulková. Tým sa nápad aj téma zapáčili okamžite a o chuti prepožičať svoju osobnosť tejto nekonvenčnej kampani rozhodol aj jej spoločenský presah. Projekt je totiž v prvom rade štúdiou, na ktorej chce značka reálne ukázať funkčnosť a efekt svojich produktov, upozorniť na dôležitosť správnej diagnostiky pleti a svoje klientky edukovať. Heslo značky totiž znie „krása je veda“. A keďže každá veda vychádza z dôkazov, v ENVY Therapy® sa rozhodli tie svoje ukázať práve pomocou svojej vlastnej štúdie. „Je pre nás dôležité poukázať na to, že zdravé sebavedomie a spokojnosť vychádzajú z vlastnej prirodzenosti,“ hovorí Natália Selveková. Keď máte zdravú a krásnu pleť, o ktorú sa v ENVY Therapy® snažíme, nepotrebujete predsa filter ani appku. A to je skutočne oslobodzujúce.“

Rovnaký názor majú aj známe tváre, ktoré sa do kampane zapojili. „Krása je spokojnosť. Nepotrebuje sa maskovať ani prikrášľovať. Krása je veda. Nehľadá skratky ani zázraky. Pracuje s dôkazmi,“ hovoria vo videu ku kampani Dara Rolins aj Dominika Cibulková, ktoré si na skutočnom ja zakladajú. Je skvelé, že trend „normálnosti“ si začína osvojovať čoraz viac známych žien, ktoré sú takto skvelým príkladom aj pre nás ostatné.

Zapoj sa aj ty

Oproti minulému ročníku bude projekt „Pleť ako dôkaz“ prebiehať na Slovensku aj v Česku. Do štúdie sa môžete prihlásiť na webe www.pletakodokaz.sk registráciou a vyplnením formulára. Vybraných bude nakoniec 40 účastníkov, ktorí absolvujú profesionálnu diagnostiku pleti a získajú cenné rady, ktoré ich v starostlivosti o pleť posunú na inú úroveň. Navyše, všetci účastníci štúdie PAD získajú na 2 mesiace produkty ENVY Therapy®, ktoré budú musieť testovať. To znamená, že získajú kompletnú kozmetickú rutinu – odličovače, krémy, séra aj s doplnkovou starostlivosťou ako masky, pílingy či domáce mezoterapie v podobe intenzívnych kúr, presne podľa typu pleti. Komplexná ENVY Therapy® starostlivosť na 60 dní v hodnote 600 až 800 €. Novinkou je aj to, že značka si z účastníkov štúdie vyberie niekoľkých kandidátov, ktorí sa tiež stanú ambasádormi celej kampane a spolu so známymi tvárami budú celé posolstvo prezentovať. Rôzne typy problémov, rôzne typy pleti, rôzne príbehy.

„Nie sme len kozmetika. Máme v tom systém.“

Natália Selveková
Zakladateľka značky ENVY Therapy®

Filozofia ENVY Therapy®

Už nie je potrebné robiť kompromisy. Na prvom mieste je pre nás funkčnosť a čistota zloženia, ktorým môžete dôverovať. Spájame to najlepšie, čo ponúka príroda, podporené vedou. Nosným pilierom sú dermatológmi vyvinuté kozmetické produkty, ktoré v sebe prepájajú účinok patentovaných látok a organických surovín v tej najčistejšej forme. Aj preto je filozofia ENVY Therapy® = CLEAN. U nás nikdy nenájdete silikóny, farbivá, toxíny, minerálne oleje, parabény, parfémy, či GMO. Vieme, že to čo z našich výrobkov vynecháme je rovnako dôležité ako to, čo do nich pridáme.

Všetky produkty sú vyrábané v malých sériách, sú dermatologicky testované, nekomedogénne, netestované na zvieratách a vhodné aj pre citlivú pokožku. Ich vysokú efektivitu a funkčnosť garantujeme. ENVY Therapy® je odrazom našich hodnôt, dlhoročných poznatkov z praxe a vlastných expertíz. Krásu vnímame vedome a preto sú naše rozhodnutia smart v každom jednom kroku od zloženia až po obalový systém. Do detailov. Pretože tie nakoniec tvoria inteligentný a fungujúci celok.

#nomorefilter #pletakodokaz

1086

Súvisiace články