Tak, ako človek dokáže oceniť stimulanty napríklad vo forme kofeínu, rovnako na tom je aj naša pokožka. Na tomto vedeckom poznatku založil Tom Ford svoju novú kozmetickú líniu, pri ktorej sa nechal viesť vedou.

 

tom

 

Zrejme bolo len otázkou času, kedy sa Tom Ford rozhodne uviesť vlastnú značku starostlivosti o pleť, no dizajnér si dal na čas. Predtým, ako uviedol nové, progresívne produkty si dal záležiť na ich vývoji, ktorý bol ovplyvnený najnovšími vedeckými poznatkami. Tom Ford je zarytý vegán, nepije alkohol ani nefajčí, avšak počas jedného dňa vypije 5 káv. “Človek potrebuje kofeín, dokonale nás prebudí. Rovnako to je s pleťou,” povedal na margo svojej inovatívnej línie. Jeho prvotnou motiváciu pri tvorbe TOM FORD Research bolo sklamanie z produktov, ktoré sa mu dostali do rúk. “Na trhu s luxusnou kozmetikou som nenašiel dostatočne dobré produkty, sám seba som sa pýtal- Prečo niekto neprepojí farmacueitcké výrobky a luxus?”

 

2  3 

 

Úplne prvým podnetom k vytváraniu vlastných produktov bola návšteva u dermatológa, ktorý Tomovi odporučil prikladať si čajové vrecúška na opuchnuté oči. Jeho však zaujala veda za tým a tak požiadal tím Estée Lauder (ktorý vyvíja jeho dekoratívnu kozmetiku), aby sa pozreli na to, prečo tento starý trik funguje. Na základe výskumu, ktorý prebiehal 3 roky, sa zistilo, že to je kvôli obsahu kofeínu. Práve preto sa do predaja ako prvé dostávajú dva produkty s obsahom kofeínu.

Prvými produktami kozmetickej značky TOM FORD Research sú sérum a krémový koncentrát, ktoré v sebe spájajú 3 typy kofeínu- čistý kofeín, vzácne peruánske biele kakao, ale aj gyokuro, japonský zelený čaj. Oba produkty navyše obsahujú aj kyselinu hyalurónovú a peptidy na dosiahnutie žiarivej a zdravo vyzerajúcej pokožky.

ktoré je bohaté na polyfenoly a tak dokáže predchádzať aj predčasnému starnutiu a zvráti účinky voľných radikálov.

„Mojim cieľom je spojiť luxus a vedu a vytvoriť tak kozmetiku, ktorá je transformujúca. V TOM FORD Research spolupracujeme s tímom vedcov, ktorí prichádzajú na úžasné poznatky,“ povedal Tom Ford. Všetky produkty boli samozrejme klinicky testované a to na rôznych typoch pleti žien aj mužov. Dostupné sú na stránkach Tom Ford a Saks Fifth Avenue, no ide o skutočnú investíciu. Sérum stojí 350 a krém 450 dolárov.

Foto: TOM FORD Research

Najnovšie zo sekcie krása



Najväčšie beauty mýty

Aj napriek tomu, že žijeme v dobe, kedy sú všetky potrebné informácie jednoducho vygoogliteľné a overiteľné, mnoho z nás verí mnohým beauty mýtom...


Pravidlá nosenia SPF počas celého roka

Veríme, že ste si už postupne zvykli na fakt, že SPF nie je len dovolenkovou záležitosťou a opaľovania, ale každodennej starostlivosti...


Trendy krasa | 16.jan 2020

Ako zabrániť lámavosti nechtov?

Ktorá žena by nesnívala o upravených, krásnych nechtoch? Zatiaľ čo každá z nás má inú predstavu o tom, čo krásne...


Tóner vs astringentná voda: Aký je medzi...

V kozmetike a starostlivosti o pleť sa trendy menia veľmi často. Raz to je 11-kroková kórejská rutina a inokedy zase minimalistická 3-kroková. Na čo...

 

YR banner

predplatne

 

YR banner

predplatne

banner.300x600 miluska

Naše tipy

Najpopulárnejšie módne značky na Instagr...

Svet luxusnej módy je pre väčšinu populácie relatívne vzdialený, to však neznamená, že sa dokonalými...

Zimné trendy, ktorým podľahli Newyorčank...

Móda v New Yorku je úplne iná ako tá európska. Je strohejšia, nadčasovejšia a občas aj odv...

Pleť na lyžovačke: Ako sa o ňu starať?

Ak sa chystáte na lyžovačku, okrem lyžiarok a termo ponožiek by ste nemali zabudnúť ani na tiet...