Geometria ako základ dizajnu
Kampaň je postavená na modernistických geometrických kódoch, ktoré sú pre značku typické. Nicolas Di Felice a fotograf Mark Borthwick využili prvok "Carré Magique" – magický štvorec, ktorý pomocou optických ilúzií vytvára architektonické prvky vo forme monumentálnych kociek. Modelky pózujú na týchto objektoch s pokojnou eleganciou.
Ilúzia a surrealizmus v minimalistickom prostredí
Seting, vytvorený v spolupráci so scénografom Rémy Brièreom, sa hrá s perspektívou a proporciami. Štedrý biely priestor pôsobí ako nekonečný, pričom geometrické tvary vyvolávajú dojem, že sú dvojrozmerné. Minimalistická surrealistická scenéria vytvára snový svet, kde sa realita stretáva s ilúziou. Niektoré kampane veru nie sú prvoplánové, však?
Surová elegancia bez zbytočných ozdôb
Modelky ako Loli Bahia, Mona Tougaard, Natasa Vojnovic či Fei Fei Sun v kampani stelesňujú elegantný pokoj. Červená, biela, čierna a tmavomodrá dominujú farebnému spektru. Ide o presne stanovený zámer. V kampani tieto farby totiž vyjadrujú silu, čistotu a intenzitu, pričom nepotrebujú žiadne zbytočné ozdoby.
Nadčasový štýl značky
Kampaň Courrèges FW24 predstavuje nový level prezentácie fashion. Architektúra a umenie sa stáva súčasť príbehu. Tím tvorcov vrátane stylistky Marie Chaix a castingového riaditeľa Piergiorgia Del Mora premenili geometrické tvary a farby na dôležitých aktérov kampane. Courrèges tak pokračuje vo svojom priekopníckom štýle, ktorý oslovuje súčastného milovníka fashion.
Nicolas Di Felice a fotograf Mark Borthwick využili prvok "Carré Magique" – magický štvorec.
text: KK foto: Courrèges