Priestor inšpirovaný tohtoročnou kolekciou jeseň/zima, predstaví stan, ktorý je ódou na stany Burberry z konca 19. a začiatku 20. storočia a tiež symbolom spojenia značky s outdoorom. Steny budú pokryté originálnou kockovanou tapetou Burberry, čím vznikne klasický, ale zároveň moderný interiér.
Aprílové prehánky zrejme prinášajú aj pozitívne správy. Ikonická značka Burberry známa pre svoje trenčkoty do dažďa využíva svoje odborné znalosti IRL a na Fifth Avenue otvára Pop-Up trenčkotov, ktorý obsahuje ikonické kúsky s možnosťou prispôsobenia na mieru priamo na mieste. Od gombíkov až po nášivky a výšivky. Čo viac si priať!
Oslávte ikonu
Ak sa v najbližšom obodbí budete nachádzať v New Yorku, nenechajte si ujsť návštevu Piatej Avenue, konkrétne Pop-up Burberry a oslávte ikonu. Ponorte sa do remeselného spracovania charakteristického dizajnu a prispôsobte si svoj trenčkot s pomocou skúsených remeselníkov z New Yorku a tradičnej výroby.
Burberry má za sebou celkom vzrušujúci rok. Bývalý dizajnér Bottega Veneta Daniel Lee sa pripojil k luxusnej značke ako jej nový kreatívny riaditeľ a urobil si z nej svoju vlastnú. Začiatkom tohto roka vydal svoj prvý projekt pre Maison, vrátane kampane so známymi britskými tvárami ako Raheem Sterling, Shygirl a Skepta a novým pohľadom na pôvodné logo Burberry. Lee tiež predstavil jazdecký rytiersky dizajn, ktorý bude tiež zobrazený na oknách najnošieho Pop-upu.
Nadčasovosť
Kolekcia dámskych trenčkotov Burberry je ikonickým kúskom a vlastniť jeden vo vlastnom šatníku patrí k hotovému módnemu zasväteniu. Nadčasový trenčkot sa dedí z generácie na generáciu a jeho módna hodnota je skutočne vysoká. Napriek tomu, že bol navrhnutý pre dôstojníkov, ľahko získal popularitu filmových hviezd, umelcov a kráľovskej rodiny a dnes patrí medzi ikony.