_Nová energia
Tvárami kampane sú Aaron Pierre a Ishaan Khatter - dvaja herci, ktorých kariéra naberá rýchly spád. Pierre, britský herec s klasickým hereckým tréningom a čerstvo potvrdenou úlohou superhrdinu v pripravovanom filme DC Studios, a Khatter, indický herec a tanečník, ktorý zaujal filmom Homebound na tohtoročnom festivale v Cannes. Ich prítomnosť v kampani vystihuje ambíciu a chuť rásť - hodnoty, ktoré BOSS dlhodobo reprezentuje.
_Tvoriť vlastnú cestu
Dvojicu dopĺňajú mená, s ktorými značka už spolupracovala - S.COUPS, líder skupiny SEVENTEEN, tenista Taylor Fritz a modelka Amelia Gray. Každý z nich prichádza z iného sveta, no spája ich rovnaký prístup: neustále sa posúvať ďalej, nielen v kariére, ale aj osobne. Spolu vytvárajú obraz ľudí, ktorí si sami určujú smer a sú pánmi vlastných rozhodnutí.
_Svetlo na konci tunela
Kampaňový film sleduje päť osobností na symbolickej ceste tunelom smerom k svetlu, metafore cieľa a osobného rastu. Každý krok zachytáva ich sústredenie a vlastný smer.
Kolekcia BOSS jeseň/zima 2025 stavia na zemitých odtieňoch šalviovo zelenej, dymovo sivej a čokoládovej, ktoré sa navzájom dopĺňajú a pôsobia vyvážene.
_Sebaistá kolekcia
Nové modely odevov aj doplnkov pôsobia ucelene a vyvážene. Vrstvy, materiály a farby spolu prirodzene komunikujú a vytvárajú harmonický celok. Súčasťou kampane sú aj hodinky, šperky a okuliare BOSS. Amelia Gray sa v nej opäť objavuje po boku modela Parkera Van Noorda, aby predstavili doplnky, ktoré dotvárajú charakter značky - čistý, funkčný a aktuálny.
_BOSS ako smer
Celá kampaň stojí na myšlienke, že byť next znamená nezastaviť sa. Naopak, poháňa človeka meniť sa, skúšať nové a zostať zvedavý. BOSS aj túto sezónu oslovuje tých, ktorí nehľadajú hotové riešenia, ale vlastný spôsob, ako napredovať.
Kolekcia BOSS jeseň/zima 2025 je dostupná v predajniach značky - BOSS v Eurovea Bratislava, BOSS Store Na Příkopě a BOSS Store v OC Westfield Chodov, a tiež na boss.com a u vybraných partnerov po celom svete.
Text: KK foto: BOSS