Top Fashion Bar
Kúpiť predplatné Search
Kúpiť predplatné

Starostlivosť o pleť a telo / 17. jún 2020

Japonská krása v starostlivosti o pleť

Príbeh manželov Hubinských, ktorí sa už 13 rokov pohybujú v oblasti kozmetického priemyslu, pred dvoma rokmi nadobudol ďalší rozmer. Už po prvej návšteve krajiny vychádzajúceho slnka poznali, že prístup japonských žien ku starostlivosti o pleť je budovaný na úplne odlišných základoch ako v západnej kultúre.

Japonská krása v starostlivosti o pleť

Príbeh manželov Hubinských, ktorí sa už 13 rokov pohybujú v oblasti kozmetického priemyslu, pred dvoma rokmi nadobudol ďalší rozmer. Už po prvej návšteve krajiny vychádzajúceho slnka poznali, že prístup japonských žien ku starostlivosti o pleť je budovaný na úplne odlišných základoch ako v západnej kultúre. So záujmom sa zahĺbili do štúdia tajomstva starostlivosti o pleť, ktorá je známa pod pojmom J-Beauty a rozhodli sa sprostredkovať všetky informácie spolu s výnimočnými produktami aj slovenským ženám. Tak vznikla značka Sakura Cosmetics, ktorá sa ako prvá spoločnosť na Slovensku špecializuje výhradne na japonskú kozmetiku.

Starostlivosť o pleť je denným rituálom

Japonská krása je založená na jednoduchosti vysoko kvalitných prírodných látok v kombinácii s inovatívnymi postupmi založenými na dlhodobých japonských tradíciách. Japonská starostlivosť o pleť je založená na prevencii a predchádzaní problémom. Denný rituál starostlivosti o pleť je rutinnou povinnosťou japonských žien, pretože veria v krásu na zdravom základe. V porovnaní s našimi ženami využívajú menej kozmetických produktov, avšak tie, ktoré využívajú, sú kvalitné s overenou dlhodobou účinnosťou, tradíciami a aktuálnymi inováciami.

J - Beauty štýl

Princíp japonskej krásy J-Beauty spočíva vo vrstvení. Na pleť sa nanášajú kvalitne a odborne vybrané produkty v správnom poradí tak, aby boli čo najviac účinné. Základom je však dôkladne vyčistená pleť. Pleť sa očisťuje v prvom slede na tukovom základe, ktorý má schopnosť odstrániť make - up, odumreté časti kože i prebytočný maz. V druhom kroku po čistiacom oleji alebo mlieku nasleduje tonikum alebo pleťová voda. Tá už pleť pripraví na nanesenie výživných olejov alebo sér. Ich aplikácia je dokonalá, ak pleť pri ich nanášaní jemne masírujete.

Kozmetická značka SENSU

Novinkou, ktorú na slovenský trh priniesla spoločnosť Sakura Cosmetics je kozmetický rad produktov SENSU. Značka SENSU je určená špeciálne pre potreby žien na západnom trhu. Vytvorená bola piatou najvplyvnejšou kozmetickou skupinou v Japonsku, ktorá na trhu pôsobí od roku 1984. Je inšpirovaná japonským rituálom a ponúka škálu šiestich produktov so 100% tradičným japonským know-how. Produkty SENSU obsahujú aktívne zložky obsiahnuté v zložkách yuzu, lotosu a kyseline hyalurónovej. Yuzu je citrusové ovocie bohaté na vitamín C, antioxidanty, flavonoidy, posilňuje imunitný systém, pokožke umožňuje aktívne bojovať proti vonkajším vplyvom, tvorbe vrások a tiež vyhladzuje jemné línie pokožky. Lotos ako symbol večnej mladosti má vysoký obsah vlákniny, vitamínu C a antioxidantov, pôsobí relaxačne a upokojujúco. Kyselinu hyalurónovú poznáme aj z našich kozmetických produktov. Je súčasťou bunkových stien pokožky, ktorú ideálne hydratuje. Hovorí sa o ňom ako o tajomstve krásy a zázračnom prostriedku proti starnutiu. Samozrejmosťou je, že kozmetika SENSU nie je testovaná na zvieratách a obsahuje 82% prírodných látok.

s cleansingwater  s facescrub  s serum

sensu setimage2 

MAKANAI a RUHAKU

Okrem novinky na trhu sú overenými a obľúbenými radmi kozmetických produktov spoločnosti Sakura Cosmetics línie vegánskej kozmetiky RUHAKU z Okinawy a kozmetická značka MAKANAI s obsahom 24 - karátového zlata.

Sakura Cosmetics je distribútorom produktov pre jednotlivcov, veľkoobchod i kozmetické salóny. Kvalitná kozmetika , ale aj individuálny prístup ku každému klientovi i online poradenstvo o výrobkoch i potrebách rôznych typov pleti potvrdzuje aj motto Sakura Cosmetics, ktoré znie: "U nás to kúpou našich výrobkov len začína".

Viac informácií: www.sakuracosmetics.sk

2403

Súvisiace články