Top Fashion Bar
Kúpiť predplatné Search
Kúpiť predplatné

Trendy / 5. október 2016

Nové číslo magazínu Top Fashion

Top Fashion jeseň – zima 2016/2017 Street je nový couture! To je heslo aktuálnej sezóny, apodľa všetkého, tiež dlhodobá vízia vysokej módy.

Nové číslo magazínu Top Fashion

Top Fashion jeseň – zima 2016/2017

Street je nový couture! To je heslo aktuálnej sezóny, a podľa všetkého, tiež dlhodobá vízia vysokej módy. Dizajnéri sú fascinovaní ulicou a odvážne preberajú prvky zo skejtovej subkultúry, či drzého punku. Na mólo sa dostávajú univerzálne kúsky, ktoré možno nájsť v každom šatníku – puzdrová sukňa, mikina, trenčkot, rifle, šaty... 35-ročný Gruzínčan Demna Gvasalia, ktorý bol ešte nedávno úplne neznámy, dnes celému svetu ukazuje, že vysoká móda by mala byť v prvom rade nositeľná.

5

Ďalším z dizajnérov, ktorý veľmi dobre vie, čo dnes ľudia chcú je Alessandro Michele, nový kreatívny riaditeľ módneho domu Gucci. V jesennom Top Fashion sa dočítate nielen fakty z úžasne bohatej histórie jednej z najluxusnejších talianskych značiek, ale aj viac o jej absolútnom prerode pod taktovkou nového vedenia.

082

Nechýbajú precízne zmapované trendy. Nohavicový kostým, vojenský kabát, páperová bunda, plisovaná sukňa... Prehľadali sme pre vás Instagram a od našich obľúbených streetstylových hviezd pozbierali inšpirácie ako nosiť kľúčové kusy sezóny.

2

Nevenujeme sa len svetovým ikonám, ale aj domácim mladým talentom. Okrem najsľubnejších absolventov popredných česko-slovenských ateliérov, ktoré vychovávajú novú generáciu módnych tvorcov vám v projekte Young blood predstavujeme aj ďalších umelcov s veľmi dobre našliapnutou kariérou.

K aktuálnym fenoménom patrí aj slow fashion alebo etická či udržateľná móda, ktorá sa napriek mašinérii miliónového módneho biznisu snaží presvedčiť, že stojí za to pouvažovať nad pôvodom a zmyslom vecí, ktoré nosíme. Na túto tému sme sa rozprávali nie len s autoritami z módnej scény, ale aj s eko-maniačkami ako sú blogerka Ina T., topmodelka Helena Houdová či moderátorka Adela Banášová.

3

Páni by nemali prehliadnuť rady našej uznávanej stylistky Zuzany Kanisovej, ktorá im pomôže s vytvorením takzvaného Signature looku, ktorým sa pýšia štýloví džentlmeni ako Dave Gahan, Pharrell Wiliams či David Beckham a Tom Ford.

Skin and the City – parafráza na názov známeho seriálu naznačuje, že hektickému životu v uliciach miest je nutné prispôsobiť nie len šatník, ale aj kozmetickú taštičku. V beauty sekcii sme pre vás zmapovali novinky bojujúce so známkami zrýchleného životného štýlu, stresu a znečisteného prostredia na našej pleti. Vďaka nim si budete môcť naplno užiť aj jesenný víkend v metropole. Tentokrát vás prevedieme Berlínom – najodvážnejším kultúrnym centrom Európy. A tešiť sa môžete aj na dizajnové inšpirácie prezariadenie moderného interiéru s tajomnou atmosférou privátnych klubov pre hazardných hráčov.

4 

212 strán aktuálnych trendov zo sveta módy, krásy a dizajnu. To všetko v aktuálnom vydaní magazínu

Top Fashion!

6

ZÍSKAJTE DARČEK!
Objednajte si magazín prostredníctvom našej web-stránky a získajte darček.

OBJEDNAŤ MAGAZÍN

Ste vernými fanúšikmi Top Fashion, chceli by ste magazín dostávať každú sezónu ako prví a to priamo do schránky? Objednajte si štyri vydania (2 x jar/leto, 2 x jeseň/zima) za 19,90 eur/400 Kč a získate luxusný darček.

Ak máte o predplatné záujem, stačí pri objednávke vyplniť "počet kusov: 4" a do poznámky napísať "Predplatné na 2 roky + darček
Ponáhľajte sa, darčeky rozdávame len do vyčerpania zásob.
OBJEDNAŤ MAGAZÍN

Vydavateľstvo Media/ST rozšírilo svoju produkciu v TOP edícii. Popri úspešných publikáciách Top trendy v bývaní, Top Hotelierstvo a Top hotelníctví vydáva od roku 2011 aj módny magazín Top Fashion. Za vznikom exkluzívneho magazínu stojí Barbora Franeková, Miss Slovensko 2009.

„Práca v modelingu ma inšpirovala k rozhodnutiu priniesť na mediálny trh česko-slovenský magazín zo sveta módy - o jeho lesku a úskaliach, o ľuďoch, pre ktorých je móda prácou i koníčkom, o ženskej kráse i duši, o módnych trendoch a zdravom životnom štýle. Verím, že užitočné informácie i kreatívne inšpirácie si v magazíne nájdu bežní čitatelia i módni profesionáli. Za veľký prínos nového magazínu považujem, že určitý finančný obnos z predaja časopisu sa dostane prostredníctvom nadácie MISS HUMANITA ku konkrétnemu adresátovi."

Barbora Franeková

    1649

    Súvisiace články