Top Fashion Bar
Kúpiť predplatné Search
Kúpiť predplatné

Trendy / 31. máj 2014

Letné kampane 2014: Lanvin, Wang a Proenza Schouler

Ultramoderný letný glamourMódny dom Lanvin rozihral vo svojej letnej kolekcii odlesky v rozličných farbách, od zlatej, tyrkysovej, až po ružovú a červenú, a to v nezameniteľnom štýle, pre ktorý je už roky velebený. Reklamnú kampaň uvádzajú v tejto ultramodernej pozlátke oslnivé blond múzy v dámskej kolekcii, zatiaľ čo pánsku kolekciu v luxusnom biznis-chic štýle predstavujú "ostrý" muži s výraznými rysmi.Foto: Steven MeiselKreatívny šéf kampane: House and Holme, Ronnie Newhouse a Stephen WolstenholmeMake-up: Pat McGrathVlasy: Guido PalauScéna: Mary HowardObsadenie: Julia Nobis, Laurie Harding, Sasha Luss, Alexander Fave, Irene Hiemstra, Jeremy MatosNedokonalosť je coolAlexander Wang poňal letnú kampaň vlastnej značky v štýle, ktorý je z úplne iného súdka, a preto je aj hodný virálneho ošiaľu na sociálnych sieťach.

Letné kampane 2014: Lanvin, Wang a Proenza Schouler

31.5.2014

Ultramoderný letný glamour
Módny dom Lanvin rozihral vo svojej letnej kolekcii odlesky v rozličných farbách, od zlatej, tyrkysovej, až po ružovú a červenú, a to v nezameniteľnom štýle, pre ktorý je už roky velebený. Reklamnú kampaň uvádzajú v tejto ultramodernej pozlátke oslnivé blond múzy v dámskej kolekcii, zatiaľ čo pánsku kolekciu v luxusnom biznis-chic štýle predstavujú "ostrý" muži s výraznými rysmi.

kampane_3_01_lanvin


Foto: Steven Meisel
Kreatívny šéf kampane: House and Holme, Ronnie Newhouse a Stephen Wolstenholme
Make-up: Pat McGrath
Vlasy: Guido Palau
Scéna: Mary Howard
Obsadenie: Julia Nobis, Laurie Harding, Sasha Luss, Alexander Fave, Irene Hiemstra, Jeremy Matos

Nedokonalosť je cool
Alexander Wang poňal letnú kampaň vlastnej značky v štýle, ktorý je z úplne iného súdka, a preto je aj hodný virálneho ošiaľu na sociálnych sieťach. Typickým komerčným znakom jeho kampaní je „cool" faktor, ktorý dokonale vystihuje atmosféru mladej kultúry a jej uvoľneného, sexy ducha. Alexander Wang nepredáva iba oblečenie, ale aj svojrázny postoj, a to jeho klientom imponuje. Letná kolekcia inšpirovaná nostalgiou 90. rokov našla scénické pozadie v neobvyklom prostredí, teda aspoň pre módnu kampaň. Odohráva sa na školských záchodoch ‒ tam, kde „neposlušné dievčatá" klebetia a fajčia jednu od druhej. V najštýlovejších outfitoch a tak nenútene, akoby spojenie značkového oblečenia a kachličiek verejných toaliet bolo tým najprirodzenejším na svete...

kampane_3_02_wang

Foto: Steven Klein
Kreatívny šéf kampane: Pascal Dangin
Módny editor: Karl Templer
Make-up: Diane Kendal
Vlasy: Paul Hanlon
Obsadenie: Anna Ewers a Zuzu Tadeushuk

Sen noci v Massachussets
Dizajnéri newyorskej módnej značky Proenza Schouler, Jack McCollough a Lazaro Hernandez, pozvali tvorcov letnej kampane do svojho domu v Massachussets. Tu vznikli zábery reflektujúce letnú kolekciu, plnú hľadania a nachádzania nových súvislostí či prienikov medzi technológiou, ručnou výrobou, prírodou a interiérovým prostredím. Zábery sa nesú v štýle snových zážitkov, ktorých neurčitosť zdôrazňujú záblesky umelého svetla v nočnom prostredí.

Foto: David Sims
Styling: Marie Chaix
Make-up: Diane Kendal
Vlasy: Didier Malige
Obsadenie: Charlotte Lindvig a Harleth Kuusik

pripravila: Anna Salvová
foto: archív značiek

 

    3246

    Súvisiace články